*** Sveicināti SIA "DIALOGS AB" Mācību centrs mājas lapā! Piesakies uz šī brīža aktuālākajiem kursiem un semināriem - “DATU REGULAS mērķi un būtība” (2.5st.), "Komunikācijas prasmes klientu apkalpošanā" (16st.), zvani 20484484 *** *** Kompetenti un sertificēti DARBA AIZSARDZĪBAS pakalpojumi - zvani 29516000 ***

Klientu apkalpošanas operators (2. profesionālās kvalifikācijas līmenis)

Stundu skaits: 480

Pieteikties

Profesionālās tālākizglītības programma.

Otrais  profesionālās kvalifikācijas līmenis.

Prasības attiecībā uz iepriekš iegūto izglītību – Pamata izglītība

Izglītības dokuments, kas apliecina profesionālās izglītības programmas apguvi – Profesionālās kvalifikācijas apliecība

 

customer

 

Mērķis:

Izglītības procesa rezultātā sagatavot klientu apkalpošanas operatoru, kurš apkalpo klientus, informē, konsultē tos par pieejamām precēm, pakalpojumiem, aktuālām akcijām.

 

Profesionālie mācību priekšmeti:

  • Klientu apkalpošanas kultūra
  • Lietišķā latviešu valoda
  • Datorzinības un biroja tehnika
  • Lietišķā saskarsme un ētikas pamatprincipi
  • Lietišķā svešvaloda (angļu vai krievu)
  • Lietvedības pamati
  • Darba un vides aizsardzība
  • Darba un saistību tiesības
  • Pirmā palīdzība
  • Kvalifikācijas prakse

 

Rezultāts:

Apgūtas prasmes un iemaņas, kas nepieciešamas klientu apkalpošanas profesionālo pienākumu pildīšanai. Klientu apkalpošanas operators strādā dažādos uzņēmumos un iestādēs, kas saistīts ar klientu un apmeklētāju pieņemšanu un apkalpošanu. Nodarbojas ar informācijas un konsultāciju sniegšanu, pasūtījumu pieņemšanu, reģistrēšanu un to apstrādi.