*** Sveicināti SIA "DIALOGS AB" Mācību centrs mājas lapā! Piesakies uz šī brīža aktuālākajiem kursiem un semināriem - “DATU REGULAS mērķi un būtība” (2.5st.), "Komunikācijas prasmes klientu apkalpošanā" (16st.), zvani 20484484 *** *** Kompetenti un sertificēti DARBA AIZSARDZĪBAS pakalpojumi - zvani 29516000 ***

Laba klientu apkalpošanas prakse

Stundu skaits: 8

Pieteikties

Mērķis: radīt klientu apkalpošanas nodaļas darbiniekiem papildus motivāciju, piegādāt metodes efektīvai un profesionālai ikdienas darba uzdevumu izpildei, sniegt atbalstu vadītājiem mērķtiecīgākai klientu apkalpošanas darbinieku, operatoru, u.tml., vadīšanai, palīdzēt sasniegt plānotos rezultātus.

  

Tēmas:

  • Apkalpošanas nozīme konkurences situācijā

  • Ilgtermiņa sadarbības iespējas ar klientu

  • Profesionāla klientu apkalpošana

  • Pozitīvisma nozīme pārdošanā pa telefonu

  • Pozitīva domāšana un sekmīgs stresa menedžments

  • Klientu psiholoģiska novērtēšana un ietekmēšana

  •  

  • Idejas pārdošana

  • Darbs ar klientu iebildumiem

  • Katra darbinieka individuālais attīstības plāns

 

Apmācību procesā izmantojamās metodes: lekcija, darbs mazajās grupās, praktisku gadījumu analīze, testi, lomu spēles, case study.   

 

Kursu vada pieredzējis pasniedzējs, praktiķis, psihologs, sertificēts Biznesa konsultants (darbinieku attīstības programmās pārdošanā un vadīšanā); uzņēmumu Latvija-Progressus, Mercuri International Biznesa konsultants.