*** Sveicināti SIA "DIALOGS AB" Mācību centrs mājas lapā! Piesakies uz šī brīža aktuālākajiem kursiem un semināriem - “DATU REGULAS mērķi un būtība” (2.5st.), "Komunikācijas prasmes klientu apkalpošanā" (16st.), zvani 20484484 *** *** Kompetenti un sertificēti DARBA AIZSARDZĪBAS pakalpojumi - zvani 29516000 ***

Profesionālā krievu valoda viesmīļiem (M)

Stundu skaits: 120

Pieteikties

Flag_of_Russia.svg  Coat_of_Arms_of_the_Russian_Federation.svg

Mērķis

Attīstīt krievu sarunvalodas un klausīšanās prasmes lietišķajā komunikācijā dažādās situācijās viesmīļu darbā.

Tēmas

Sasveicināšanās (oficiālās un neoficiālās iepazīšanās formas, iepazīstināšana, pieklājības frāzes) • Veselīgs un neveselīgs uzturs (cittautu tradicionālie ēdieni, apskats) • No kā sastāv ēdieni? (uztura leksika un frāzes; pirmie un otrie ēdieni; kā gatavot ēdienus) • Kur Jūs pērkat produktus? (tirgus, veikals) • Restorāns un vietas apraksts (viesmīlis iesaka izvēlēties galdiņu, pasūtījums pa telefonu, galdiņa rezervēšana). Restorāna apraksts/plāns • Diena, mēnesis, laiks • Ēdienu un dzērienu nosaukumi. Galda piederumu nosaukumi. Ēdienkarte • Dzērieni (alkoholiskie un bezalkoholiskie dzērieni, vīnu karte). Krāsas • Saldie ēdieni • Klienta pretenzijas, atbilžu varianti • Norēķināties par maltīti. Apmaksas veidi: bankas karte, skaidrā nauda • Kļūdas rēķinā, atvainošanās frāzes. Cipari, nauda, valūta, problēmas ar bankas karti • Ēšanas paradumi Krievijā un Latvijā (nacionālie ēdieni un dzērieni, paražas, vietas pie galda) • Darbs, profesijas. Darba pienākumi. Dienas kārtība. Personas prasmes • Svētki un svinamās dienas. Svētku svinēšana restorānā • Kā uzaicināt ciemos/ uz restorānu? Kā atbildēt • Ciemos. Svētku galds. Viesu pieņemšana • Saskarsme darba vietā. Higiēna, dress kods, sanitārija, smēķēšana darba vietā • Ceļa jautāšana, stāstīšana.