*** Sveicināti SIA "DIALOGS AB" Mācību centrs mājas lapā! Piesakies uz šī brīža aktuālākajiem kursiem un semināriem - “DATU REGULAS mērķi un būtība” (2.5st.), "Komunikācijas prasmes klientu apkalpošanā" (16st.), zvani 20484484 *** *** Kompetenti un sertificēti DARBA AIZSARDZĪBAS pakalpojumi - zvani 29516000 ***

Vācu valodas pamati pakalpojumu sfēras darbiniekiem (bez priekšzināšanām)

Stundu skaits: 150

Pieteikties

Flag_of_Germany.svg  Coat_of_arms_of_Germany.svg
Erfolg in der Ausbildung!
 

Mērķis

Programmā paredzēts apgūt vācu valodas pamatzināšanas, ietverot galvenās gramatikas tēmas, iegūt prasmi izmantot valodu reālās darba situācijās, strādājot apkalpojošā sfērā, apgūt vācu valodas teikumu struktūras pamatzināšanas.

Tēmas

Sasveicināšanās. Oficiālās un neoficiālās iepazīšanās formas, iepazīstināšana. Pieklājības frāzes • Personīgā vizītkarte • Paradumu raksturojums, intereses, hobiji • Dienu, mēnešu un gadalaiku nosaukumi. Krāsas. Laika apstākļi • Pulksteņa laiks. Dienas kārtība • Darbs, profesijas. Darba pienākumi • Personas prasmes. Darba piedāvājumi un prasības • Vēstuļu rakstīšana. E-pasts • Sarunas pa telefonu. Pieņemt un nodot ziņu • Datumi. Sarunāt tikšanos • Saskarsme veikalā. Klientu apkalpošana. Paskaidrojumi pircējam par preci, tās īpašībām, kvalitāti • Ēšanas paradumi Vācijā un Latvijā. Ēdienu un dzērienu nosaukumi. Galda piederumu nosaukumi • Sarunas ar kafejnīcas, restorāna apmeklētājiem. Paskaidrojumu sniegšana par ēdienkarti. Pasūtījuma pieņemšana. Norēķināšanās par maltīti • Svētki un svinamās dienas • Brīvā laika pavadīšana, kultūras pasākumu apmeklējumi. Ieteikt klientiem noskatīties filmu, apmeklēt izstādi u.c. brīvā laika pavadīšanas iespējas • Mājoklis, dzīvokļa apraksts. Ikdienā sastopamie priekšmeti. Dzīvokļa uzkopšana • Veselība, slimības, vizīte pie ārsta • Komandējumi, darījumu braucieni. Viesnīcas, biļešu rezervēšana. Viesu reģistrēšana, apkalpošana • Bankas pakalpojumi • Vietas apraksts. Ceļa jautāšana/stāstīšana.    

Ieguvumi un rezultāts

Pēc programmas apguves tiek iegūtas zināšanas par vācu valodas fonētiku un gramatisko sistēmu; nepieciešamais vārdu krājums un prasmes, lai sazinātos vācu valodā dažādās ikdienas situācijās, saprast elementāru rakstītu un dzirdētu informāciju,  saprast elementāro, ar apkalpojošo sfēru saistīto vārdu krājumu un iegūt prasmes komunicēt ar klientiem ikdienas darba situācijās.