Biroja darba organizēšana un vadīšana (sekretāre)
Stundu skaits: 24
PieteiktiesBiroja darba organizēšana un vadīšana (sekretāre)
Sekretāre darbā:
- organizē un vada uzņēmuma, iestādes vai organizācijas lietvedību;
- sagatavo un noformē dokumentus un oficiālas vēstules;
- izstrādā un sagatavo dokumentu aizpildīšanas paraugus;
- organizē dokumentu apriti, reģistrē tos un uzglabā;
- reģistrē saņemtos dokumentus un nodod tos adresātam;
- reģistrē un nosūta dokumentus un vēstules;
- protokolē vadības sēdes, sapulces;
- uzņem apmeklētājus, atbild uz telefona zvaniem;
- organizē lietišķas tikšanās, darījumu braucienus;
- organizē dokumentu arhīva darbu, sagatavo speciālas numurētas mapes dokumentu glabāšanai.
Darba aprīkojums:
lieto datoru, printeri, skeneri, kopēšanas aparātu, tālruni un citu biroja tehniku, kā arī dažādas datorprogrammas, mapes un kancelejas piederumus.
Darba apstākļi:
strādā biroja tipa telpās astoņu stundu darba dienu; darba ritms var būt saspringts, tāpēc jāspēj ātri reaģēt dažādās situācijās un paturēt prātā daudz informācijas; ikdienā saskaras ar dažādiem klientiem, jāpazīst cilvēki, iespējama komunikācija svešvalodās; jāievēro lietišķā etiķete.
Darba iespējas:
var strādāt privātos uzņēmumos, valsts iestādēs un nevalstiskās organizācijās.