*** Sveicināti SIA "DIALOGS AB" Mācību centrs mājas lapā! Piesakies uz šī brīža aktuālākajiem kursiem un semināriem - “Angļu valoda (ar un bez priekšzināšanām)”, "Paškontroles sistēma pārtikas uzņēmumā (HACCP)", "PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA", "Datorzinības (ar un bez priekšzināšanām)", "Loģistikas darbinieks", "Projektu vadība", "Mazā biznesa organizēšana" - zvani 27766277 *** *** Kompetenti un sertificēti DARBA AIZSARDZĪBAS pakalpojumi - zvani 29516000 ***

Digitālā mārketinga analīze ar Google Ads, 80

Stundu skaits: 80

Pieteikties

Digitālā mārketinga analīze ar Google Ads

Iegūstamais DigComp līmenis: 4. līmenis

Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
1. Zina digitālā marketinga pamatus.
2. Izprot digitālo instrumentu lietošanas nozīmi un efektivitāti biznesa attīstībā. Prot efektīvi izmantot biznesa attīstībai.
3. Orientējas Google Ads vidē, prot lietot instrumentu.
4. Zina mārketinga kampaņas veidošanu ar Google Ads uzņēmuma attīstībai.
5. Prot izveidot efektīvu tiešsaistes reklāmu.
6. Izprot datu plūsmas un reklāmas mijiedarbības būtību un nozīmi biznesa attīstībā.
7. Prot atrast piemērotus lietotājus mobilajām ierīcēm.
8. Prot sasniegt mērķauditoriju, veicināt atpazīstamību ar Google Ads video.
9. Prot izmantot Google Ads mārketinga veicināšannai.
10. Prot izmantot Google Ads instrumentu saziņai ar klientiem un bezsaistes pārdošanas veicināšanai.
11. Prot izmantot Google Ads savu produktu izcelšanai un pārdošanas apjoma palielināšanai reklāmu kampaņās.
12. Prot sasniegt mērķus Google reklāmu krājumos, izmantojot maksimālās veiktspējas kampaņas.
13. Prot analizēt un optimizēt reklāmas kampaņu ar Google Ads.
14. Zina Google Ads instrumenta optimizācijas iespējas ar Google Analytics.

Galvenās tēmas:
1. Digitālā mārketinga pamati.
2. Digitālie instrumenti.
3. Google Ads instruments, tā iespējas uzņēmuma attīstībai.
4. Mārketinga kampaņas veidošana.
5. Efektīvas tiešsaistes reklāmas ar Google Ads; meklēšanas reklāmu izveide.
6. Mijiedarbības veicināšana Google personalizētajās plūsmās, izmantojot atklāšanas kampaņas.
7. Piemērotu lietotāju atrašana mobilajām lietotnēm.
8. Plašas mērķauditorijas sasniegšana un atpazīstamības iegūšana, izmantojot video.
9. Pārdošanas, potenciālo pirkumu un tīmekļa datplūsmas rādītāju uzlabošana, izmantojot video.
10. Sazināšanās ar vietējiem klientiem un pārdošanas bezsaistē veicināšana, izmantojot tiešsaistes reklāmas.Uzņēmuma saņemto zvanu skaita palielināšana.
11. Savu produktu izcelšana un pārdošanas apjoma palielināšana, izmantojot maksimālās veiktspējas kampaņas.
12. Mērķu sasniegšana Google reklāmu krājumos, izmantojot maksimālās veiktspējas kampaņas.
13. Reklāmas kampaņu analizēšana un optimizēšana ar Google Ads.
14. Google Ads instrumenta optimizācija ar Google Analytics.