Digitālā mārketinga analīze ar Google Analytics, 80
Stundu skaits: 80
PieteiktiesDigitālā mārketinga analīze ar Google Analytics
Iegūstamais DigComp līmenis: 4. līmenis
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
1. Zina digitālā marketinga pamatus.
2. Izprot digitālo rīku lietošanas nozīmi, efektivitāti biznesa attīstībā. Prot efektīvi izmantot biznesa attīstībai.
3. Orientējas Google Analytics vidē, prot lietot rīku.
4. Zina un prot iegūt datus ar Google Analytics uzņēmuma attīstībai.
5. Prot iegūt datus par tīmekļa lietotāju paradumiem, to analizēt.
6. Izprot reklāmas būtību un nozīmi biznesa attīstībā. Prot veidot un mārketinga kampaņu digitālajā vidē.
7. Prot noteikt ROAS rādītāju reklāmas kampaņās, noteikt ieguldīto līdzekļu efektivitāti.
8. Zina un prot pieslēgt Google Analytics rīka pieslēgšana uzņēmuma tīmekļa vietnē.
Galvenās tēmas:
1. Digitālā mārketinga pamati.
2. Digitālie instrumenti.
3. Google Analytics rīks, iespējas uzņēmuma attīstībai.
4. Datu iegūšana ar Google Analytics.
5. Mārketinga kampaņas veidošana.
6. Reklāmas kampaņu analizēšana un optimizēšana.
7. Google Analytics rīka pieslēgšana uzņēmuma tīmekļa vietnē.