Digitālā mārketinga analīze ar Google Data Studio, 80
Stundu skaits: 80
PieteiktiesDigitālā mārketinga analīze ar Google Data Studio
Iegūstamais DigComp līmenis: 4. līmenis
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
1. Zina digitālā marketinga pamatus.
2. Izprot digitālo rīku lietošanas nozīmi, efektivitāti biznesa attīstībā. Prot efektīvi izmantot biznesa attīstībai.
3. Orientējas Google Data Studio vidē, prot lietot tiešsaistes rīku.
4. Zina un prot analizēt un kombinēt datus no dažādiem atskaišu veidiem ar Google Data Studio instrumentu.
Galvenās tēmas:
1. Digitālā mārketinga pamati.
2. Digitālie instrumenti.
3. Google Data Studio instruments, tā iespējas uzņēmuma attīstībai.
4. Google Data Studio atskaišu veidi.