Klientu attiecību pārvaldība (M)
Stundu skaits: 80
Pieteikties
Mērķis:
Izprast uzņēmuma stratēģijas lomu un nozīmi klientu attiecību vadībā, preču/pakalpojumu realizācijas vadīšanas pamatprincipus, klientu datu bāzes izveides procesus, izmantojot dažādus IT risinājumus.
Klientu attiecību pārvaldība ir biznesa stratēģija un kultūra, kas tiek integrēta uzņēmuma darbības pamata procesos, dodot iespēju organizācijām izprast un apmierināt klientu vajadzības.
Tēmas:
Uzņēmuma biznesa stratēģija • Uzņēmuma stratēģijas loma un nozīme klientu attiecību vadībā • Uzņēmumu ietekmējošie faktori • Pārdošanas komunikācijas, to organizēšana • Pārdošanas darba plānošana. Pārdošanas metodes • Mārketinga kampaņu veidošana • Klientu attiecību pārvaldības koncepcijas un sistēmas apraksts • Klientu attiecības pārvaldības sistēmu programrisinājumi un ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā.