Komercdarbības pamati
Stundu skaits: 150
Pieteikties
Mērķis
Programmā paredzēts apgūt zināšanas un prasmes par komercdarbības uzsākšanas priekšnoteikumiem un komercdarbības formām Latvijā, šo formu priekšrocības un trūkumi, par faktoriem, kuri ietekmē komercdarbību, tās vadīšanu un kontroli, par mārketinga un menedžmenta jēdzieniem un to nepieciešamību komercdarbībā.
Tēmas
Uzņēmējdarbības un komercdarbības jēdzieni. Uzņēmējdarbības vide. Uzņēmējdarbības valstiskā regulēšana • Uzņēmējdarbības formas Latvijā, dibināšana, reģistrācija. Uzņēmējdarbības ierobežojumi • Komercdarbības formas • Uzņēmējdarbības uzsākšana un uzņēmējdarbības risks • Uzņēmuma līdzekļi, avoti, struktūra un tā finansēšana • Mārketinga darbība uzņēmumā • Produkta jēdziens. Tirgus niša. Produkta dzīves cikls. Cena, to ietekmējošie faktori. Cenu veidošanas metodes uzņēmumā. Produkta virzīšana tirgū. Reklāma un pārdošanas veicināšana • Vadīšanas pamati, jēdziens, funkcijas, metodes, stili • Personāla vadība, būtība, uzdevumi un motivēšana • Komunikācija un informācija, konfliktu risināšana • Darba samaksas principi uzņēmumā • Uzņēmuma dzīves cikls • Biznesa plāns, tā sastādīšanas principi.