Komunikācijas prasmes klientu apkalpošanā
Stundu skaits: 16
PieteiktiesMērķauditorija:
Klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālisti.
Apmācību mērķis:
Paaugstināt klientu apkalpošanas un servisa līmeni uzņēmumā. Veicināt uz ilgtermiņa sadarbību vērstu klientu apkalpošanu, paaugstināt darbinieku zināšanas par komunikāciju ar dažādiem klientu tipiem un efektīvākajiem klientu apkalpošanas veidiem.
Apmācību programma:
1. Darbinieks kā uzņēmuma vērtība:
- Sava uzņēmuma prezentēšana;
- Darbinieka individuāla un komandas loma sekmīgai uzņēmuma darbībai;
- N uzņēmuma darbinieka /speciālista pašportrets jeb „ Es savām un Citu acīm”;
- N uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālistu darbinieku profesionālo prasmju analīze (katra vājās un stiprās puses):
– prasme DZIRDĒT;
– prasme REDZĒT, komunicēt (verbāli un neverbāli);
– lietišķā komunikācija (sevis kā komunikācijas partnera apzināšanās, sociālā pieņemšana/nepieņemšana);
– prasme RUNĀT„ idejas pārdošana”, argumentu pielietojums;
– individuālais STRESA NOTURĪGUMS.
- Sadarbība un komunikācija starp uzņēmuma nodaļām.
2. Klients kā uzņēmuma vērtība:
- Klientu vēlmes, cerības;
- Apkalpošanas nozīme un kvalitāte uzņēmumu konkurencē, konkurentu piedāvājumu analīze;
- Orientācija uz klientu – laba apkalpošanas prakse;
- Pakalpojums/ produkta SWOT analīze;
- Klientu tipi, uzvedības modeļi, komunikācija;
- Darbs ar iebildumiem, konfliktsituācijas;
- Pozitīvas atmosfēras veidošanas pamatprincipu runājot pa tālruni;
- Jautājumu tehnikas, mērķtiecīga klienta akcepta panākšana;
- Transakciju analīze –efektīvs saskarsmes instruments.
3. Individuālais stresa menedžments:
- Vingrinājumu kopums veselam darbinieka prātam un garam.
Semināra ieguvumi:
- Izpratne par N uzņēmuma darbinieka lomu uzņēmuma apkalpošanas un pārdošanas rezultātu sasniegšanā;
- Labāka izpratne par sevi un klientu, viņa rīcības motīviem, kā arī efektīvākajiem komunikācijas veidiem;
- Augstāka motivācija darbam un lojalitātes pastiprināšana uzņēmumam;
- Esošo komunikācijas un pārdošanas prasmju apzināšanās un pilnveidošana;
- Stresa menedžmenta vingrinājumu apguve.