Kvalitātes vadības pamati
Stundu skaits: 48-60
PieteiktiesMērķis
Apgūt zināšanas par vadības teorijas pamatiem, organizāciju, lēmumu pieņemšanas procesiem, metodēm, plānošanu, psiholoģiskajām attiecībām organizācijā, apgūtas zināšanas un praktiskas iemaņas kvalitātes vadības sistēmas izveidošanā, ieviešanā un uzturēšanā.
Tēmas
· Kvalitātes vadības teorijas pamati.
· Lēmumu pieņemšanas process un metodes.
· Vadīšanas psiholoģija.
· Vadības stili.
· Kvalitātes vadības sistēmas būtība, standarta 9001:2015 prasību skaidrojums.
· KVS ieviešanas posmi, kvalitātes izmaksas.
· Personāla vadība un apmācība.
· Procesu vadība.
· Dokumentu un kvalitātes pierakstu vadība:.
· Neatbilstību vadība.
· Klientu apmierinātības mērījumi, mērījumu metodes.
· Iekšējais audits.
· KVS uzturēšana un pilnveidošana.
· Vides un darba drošības sistēmu integrēšanas KVS.
· Sertifikācijas process uzņēmumā.
· Izcilības modeļi un visaptverošās kvalitātes vadība.
Ieguvumi un rezultāts
Apgūtas zināšanas un iemaņas par kvalitātes vadības sistēmas izveidošanu, ieviešanu un uzturēšanu.