Laba klientu apkalpošanas prakse
Stundu skaits: 8
PieteiktiesMērķis: radīt klientu apkalpošanas nodaļas darbiniekiem papildus motivāciju, piegādāt metodes efektīvai un profesionālai ikdienas darba uzdevumu izpildei, sniegt atbalstu vadītājiem mērķtiecīgākai klientu apkalpošanas darbinieku, operatoru, u.tml., vadīšanai, palīdzēt sasniegt plānotos rezultātus.
Tēmas:
-
Apkalpošanas nozīme konkurences situācijā
-
Ilgtermiņa sadarbības iespējas ar klientu
-
Profesionāla klientu apkalpošana
-
Pozitīvisma nozīme pārdošanā pa telefonu
-
Pozitīva domāšana un sekmīgs stresa menedžments
-
Klientu psiholoģiska novērtēšana un ietekmēšana
-
Idejas pārdošana
-
Darbs ar klientu iebildumiem
-
Katra darbinieka individuālais attīstības plāns
Apmācību procesā izmantojamās metodes: lekcija, darbs mazajās grupās, praktisku gadījumu analīze, testi, lomu spēles, case study.