Praktiskais mārketings un mārketinga komunikācija
Stundu skaits: 80
Pieteikties
Tēmas:
Mārketings, tā nozīme uzņēmumā. Mārketinga vides analīze • Mārketinga plānošanas nozīme un plānošanas metodes • Tirgus analīze: potenciāla un perspektīvu izvērtēšana • Konkurentu analīze. Konkurentu novērtēšana un darbība konkurences apstākļos • Produkts. Produktu raksturojošie rādītāji • Mārketinga instrumenti “4P” – prece, vieta, cena un virzīšana tirgū • Pircēju rīcības vispārējais modelis • Mārketinga darbības koncepcijas Mārketinga veidi • Reklāmas veidošana un efektivitātes noteikšana • Mārketinga komunikāciju sistēmas • E-mārketings • Telemārketings • Radošais mārketings. Darbs ar idejām • Rādītāju sistēmas izveide, mārketinga efektivitātes kontrole. Mārketinga audits • Lietišķo attiecību psiholoģija • Ieskats konfliktoloģijā un stresa menedžmentā • Pārdošanas darba plānošana. Pārdošanas metodes • Mārketinga pakalpojumu loģistikas būtība.
Rezultāts:
Apgūtas prasmes un iemaņas kuras balstītas uz integrētās mārketinga komunikācijas koncepciju, kas dod iespēju uzlabot uzņēmuma mārketinga procesus, plānot un koordinēt daudzveidīgos komunikāciju kanālus – reklāmu masu informācijas līdzekļos, tiešo pārdošanu, patēriņa stimulēšanu, sabiedriskās attiecības, tiešo mārketingu, preces iepakojumu u.c.