Sociālo tīklu mārketings ar Facebook, Meta Business Suite, Instagram, 80
Stundu skaits: 80
PieteiktiesSociālo tīklu mārketings ar Facebook, Meta Business Suite, Instagram
Iegūstamais DigComp līmenis: 4. līmenis
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):
- Izvēlēties atbilstošus sociālos tīklus savam uzņēmējdarbības veidam
- Izveidot sociālo tīklu kontus, sinhronizēt un administrēt tos
- Veidot sava uzņēmuma sociālo tīklu stratēģiju, kampaņas un aktivitāšu plānus, balstoties uz sociālo tīklu tehniskajām priekšrocībām
- Iegūt datus par savas auditorijas sociālo tīklu lietošanas paradumus
- Sagatavot auditorijai paredzētos vēstījumus (postus) par sava uzņēmuma precēm, pakalpojumiem
- Izprast, kas ir informācijas produkti un informācijas kanāli
- Izveidot sponsorētās reklāmas ar reklāmas kontu Facebook, Meta Business Suite, Instagram
Galvenās tēmas:
- Efektīva sociālo tīklu pārvaldība uzņēmuma mārketinga atbalstam
- Sociālo tīklu pielietojums biznesā
- Interneta mārketings – baneri, e-pasta mārketings, affiliate programma, reklāma mobilajos tālruņos, kuponu portāli
- Praktiskais digitālais mārketings Latvijā un pasaulē
- Mārketinga iespējas Facebook, Meta Business Suite, Instagram