Uzņēmuma attīstības vadība
Stundu skaits: 80
PieteiktiesMērķis
Apgūt zināšanas un prasmes par dažādām stratēģijām, kuras palīdzēs attīstīt uzņēmumu, veidot produktu un zīmolu, apgūt izpratni par produktu atšķirībām, produktu attīstības fāzēm un mārketinga komunikāciju lomu, kā arī izpratni par ideju ģenerēšanas metodēm.
Tēmas
· Mārketinga stratēģijas un to ieviešana darbībā.
· Produktu stratēģijas (jaunu produktu attīstības stratēģijas).
· Pozicionēšanas stratēģijas.
· Zīmola stratēģijas.
· Produkta vadības komandas dalībnieku lomas, atbildība un pienākumi.
· Produkta dzīves cikla stadijas, to analīze un vadīšana.
· Produkta attīstības iespējas un potenciālā darbības plāna sastādīšana.
· Ideju ģenerēšana.
· Jaunu produktu un pakalpojumu attīstība.
Ieguvumi un rezultāts
Apgūtas zināšanas par uzņēmuma, jaunu produktu un pakalpojumu attīstības iespējām un izvirzīto mērķu sasniegšanas stratēģijām.