*** Sveicināti SIA "DIALOGS AB" Mācību centrs mājas lapā! Piesakies uz šī brīža aktuālākajiem kursiem un semināriem - “Angļu valoda (ar un bez priekšzināšanām)”, "Paškontroles sistēma pārtikas uzņēmumā (HACCP)", "PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA", "Datorzinības (ar un bez priekšzināšanām)", "Loģistikas darbinieks", "Projektu vadība", "Mazā biznesa organizēšana" - zvani 27766277 *** *** Kompetenti un sertificēti DARBA AIZSARDZĪBAS pakalpojumi - zvani 29516000 ***

Vācu valodas kursi. Vācu valodas pamati pakalpojumu sfēras darbiniekiem (ar priekšzināšanām)

Stundu skaits: 100

Pieteikties

Flag_of_Germany.svg  Coat_of_arms_of_Germany.svg

Erfolg in der Ausbildung!

Mērķis

Programmā paredzēts apgūt vācu valodas padziļinātas zināšanas, ietverot galvenās gramatikas tēmas, iegūt prasmi izmantot valodu reālās darba situācijās, strādājot apkalpojošā sfērā, apgūt vācu valodas teikumu struktūras zināšanas, kas nepieciešamas tekstu padziļinātai izpratnei.

 

Tēmas

Sasveicināšanās. Oficiālās un neoficiālās iepazīšanās formas, iepazīstināšana. Pieklājības frāzes • Klientu sagaidīšana (lidostā, stacijā), apkalpošana birojā (piedāvāt atspirdzinājumus u.c.) • Personīgā vizītkarte. Pozīcija, ieņemamais amats. Paradumu raksturojums, intereses • Darbs, profesijas. Darba pienākumi. Dienas kārtība • Personas prasmes. Darba piedāvājumi un prasības • CV un motivācijas vēstule. Darba intervija • Vēstuļu rakstīšana. Fakss. E-pasts • Sarunas pa telefonu. Pieņemt un nodot ziņu • Sarunāt tikšanos. Pārcelt vai atcelt tikšanās laiku • Vizītes organizēšana. Viesu uzņemšanas programmas sastādīšana • Saskarsme veikalā. Pircēju apkalpošana. Paskaidrojumi pircējam par preci, tās īpašībām, kvalitāti • Preces piegāde, transports. Sūdzību uzklausīšana. Problēmu risināšana • Ēšanas paradumi Vācijā un Latvijā. Galda klāšanas kultūra • Viesu apkalpošana. Sarunas ar kafejnīcas, restorāna apmeklētājiem. Paskaidrojumu sniegšana par ēdienkarti. Pasūtījuma pieņemšana. Norēķināšanās par maltīti • Svētki un svinamās dienas. Tradīcijas Latvijā un Vācijā • Brīvā laika pavadīšana. Ieteikt klientiem kādu kultūras pasākumu, raksturot brīvā laika pavadīšanas iespējas • Mājoklis, dzīvokļa apraksts. Ikdienā sastopamie priekšmeti. Dzīvokļa uzkopšana • Veselība, slimības, vizīte pie ārsta • Bankas pakalpojumi • Komandējumi, darījumu braucieni. Viesnīcas, biļešu rezervēšana. Viesu reģistrēšana un pakalpošana. Apdrošināšana • Vietas apraksts. Ceļa jautāšana/stāstīšana.

 

Ieguvumi un rezultāts

Pēc programmas apguves tiek iegūtas padziļinātas zināšanas par vācu valodas gramatisko sistēmu,  nepieciešamais vārdu krājums un prasmes sazināties vācu valodā dažādās ikdienas situācijās, prasme saprast rakstītu un dzirdētu informāciju, ar profesiju saistīto vārdu krājumu un iegūtas prasmes komunicēt ar darba devēju vai potenciālo sadarbības partneri no ārvalstīm un klientiem ikdienas darba situācijās.