Vadības pamati
Stundu skaits: 150
Pieteikties
Mērķis
Sniegt priekšstatu par uzņēmējdarbības uzsākšanu. Iepazīstināt ar faktoriem, kuri ietekmē komercdarbību, tās vadīšanu un kontroli. Izprast mārketinga un menedžmenta jēdzienus, funkcijas, metodes, personāla vadības būtību, biznesa plāna sastādīšanas principus.
Tēmas:
• Uzņēmējdarbības un komercdarbības jēdzieni. Uzņēmējdarbības vide. Uzņēmējdarbības valstiskā regulēšana. • Uzņēmējdarbības uzsākšana un uzņēmējdarbības risks. • Uzņēmuma līdzekļi, avoti, struktūra un tā finansēšana. • Mārketinga darbība uzņēmumā. • Produkta jēdziens. Tirgus niša. Produkta dzīves cikls. Cena, to ietekmējošie faktori. Cenu veidošanas metodes uzņēmumā. Produkta virzīšana tirgū. Reklāma un pārdošanas veicināšana. • Vadīšanas pamati, jēdziens, funkcijas, metodes, stili. • Personāla vadība, būtība, uzdevumi un motivēšana. • Komunikācija un informācija, konfliktu risināšana. • Darba samaksas principi uzņēmumā. • Biznesa plāns, tā sastādīšanas principi.